מבין פריצות הדרך האחרונות שנעשו בתחום ה CTI , הרי שהבולטת שבהן היא מערכת ה PCC ,ראשי תיבות: Personal communication center או בעברית: מרכז תקשורת אישי ( לכל משתמש) ITCTECH ניפצה את הגישה המסורתית בתחום ה CTI , מסורת שהציעה פתרונות למוקדי שרות או למחלקות יעודיות בארגונים גדולים. הגישה המסורתית התעלמה מהמגזר העסקי הקטן והבינוני, ומשאר הפעולות הארגוניות הקשורות בשיחות טלפון מהסיבה הפשוטה של מגבלות טכנולוגיות ותקציבי ענק שנדרשו לפתרונות כאלו. פריצת דרך טכנולוגית, שינתה את פני הדברים, וכיום מוצעת מערכת משוכללת ומהירה להטמעה החיונית לכל עסק המטפל בנושאי שיווק, גבייה, ניהול, שרות, ואיזה עסק לא מטפל בנושאים אלו? . את הגישה החדשנית הזו מגבה טכנולוגיה מתקדמת, זמינה לכל גודל של תקציב, לכל עסק ולכל מטרה , ברמת ה ROI גבוהה שע"פ דיווח משתמשי המערכת מדובר על חיסכון של 2 ימי עבודה לעובד המטפל ב10 שיחות טלפון לשעה.
מה PCC יודע לעשות?
א. השיחות היוצאות -
- מטלפן בקליק מכל מסך ומסמך
- מטלפן מ: EMAIL / EXCELL / WORD / WEB
- מטלפן משם בתוכנת הניהול : מכרטסת, ממשימה, מיומן, ממסר
- טלפנית אוטומטית - עובדת ברקע וסורקת תור חיוג מבלי להפריע בעבודה השוטפת
- ניהול רשימת חיוג – תכנון שיחות ע"פ עדיפויות וזמנים לחיוג.
- חלון התראה לפני השגת שיחה – הכוללת פרטי הנמען, ואפשרות כניסת לכרטסת
- נודניק / דחיית שיחה למועד אחר
ב. השיחות הנכנסות
- זיהוי פרטי שיחה נכנסת: שם, שם שלוחה שהעבירה, מקור כניסת השיחה (מקו מקמפיין )
- זיהוי פרטי שיחה ממגוון בסיסי נתונים בזמן אמת
- כניסה לתוכנת הניהול מחלונית זיהוי : לכרטסת המתאימה בתוכנת הניהול
- מוסיף קונקטקט חדש – מחלון שיחה שאינה מזוהה
ג. הסטוריה אישית לכל משתמש
11. תיעוד שיחות יוצאות ונכנסות עם פרטים מזהים.
12. הצגת השיחות הנכנסות שלא נענו
13. מטלפן מההיסטוריה
ד. חיווי מיידי לכל משתמש על שיחות שלא נענו בשלוחה
14. דיווח מיידי על פרטי השיחה שלא נענתה בשלוחה – ל מייל ולסלולאר
15. חיוג מהמייל בלחיצה על שם.
ברירת המחדל של עבודת המערכת היא: OFFICE . המערכת יודעת לזהות ולחייג מספרים גם אם לא נרשמו ע"פ כללי מיקרוסופט. היא ניתנת להתקנה מרחוק, ואין צורך בהדרכה שהיא יותר מ 15 דקות.
ממשקים נוספים של המערכת:
IN-TOUCH / MS-OFFICE / DYNAMIC / SAP B1 / SAP CRM / LOTUS-NOTES CEMATRIX / FOLLOW-UP / CEMAX / CONTROL / GAL / ACTIVE DIRECTORY
מרכזיות: דיגיטליות, היברידיות, IP תדיראן -קורל, טלרד, סיסקו, אוויה, LG, פנסוניק,נורטל, EYPG
דריה אהרוני בלדינגר